Schermata di publicità digitale Vdink Schede di menu elettroniche rouses chiosk

1. Play u schedariu prugrammu. Dopu avè culligatu u lettore di publicità currettamente, accende u putere. Se ci hè una playlist in a carta CF, stabilisce l’ora attuale di u ghjucatore di publicità, è u ghjucatore di publicità hà da ghjucà automaticamente secondu u tempu di cambiamentu è l’ordine di riproduzione di u prugramma stabilitu in a lista di riproduzione.
2. Pruduzzione di schedarii di playlist, gestisce u tempu di spegnimentu di a macchina di publicità attraversu a lista di riproduzione, cambia u modu di riproduzione in una sola schermu o split-screen liberamente, ghjucate secondu l’ordine di riproduzione di u schedariu definitu da l’utilizatore, gestisce a riproduzione di u marquee. scrolling subtitles, etc.Vdink schermu di publicità digitale menu elettronicu bords rouses kiosk.
3. Modu di ghjocu schermu, u modu di ghjocu schermu pò esse divisu in: u modu di ghjocu schermu unicu è u modu di schermu split. A gestione di i modi di riproduzione di una sola schermu è split-screen pò esse facilmente rializatu attraversu file di playlist.Vdink schermu di publicità digitale schermu menu elettronicu rouses kiosk.

2022.02.18