Lavagna intelligente Vdink megliu interattiva per lavagna digitale di sala di cunferenza in mobile

1. Vdink a megliu scheda interattiva intelligente per a lavagna digitale di a sala di cunferenza in u telefuninu : A lavagna elettronica interattiva pò cumunicà cù l’urdinatore, cunnette a lavagna elettronica à u PC, è aduprà u prughjettore per prughjettà u cuntenutu in u PC nantu à u screnu di lavagna elettronica. . Cù u sustegnu di appiicazioni spiciali, un grande screnu pò esse custruitu. , una riunione di cullaburazione interattiva o un ambiente d’insignamentu.
2. Aduprate una penna di pusizioni specifichi invece di u mouse per operà nantu à a lavagna, pudete eseguisce ogni prugramma di l’applicazione, pudete edità, annotate, salvà è qualsiasi altre operazione chì pò esse realizatu in l’urdinatore cù u teclatu è u mouse.Vdink best lavagna interattiva smart board per a sala di cunferenza lavagna digitale in mobile.
3. A lavagna elettronica interattiva supporta ancu a copia. Cunnette a lavagna elettronica direttamente à l’impresora, è scrivite nantu à a lavagna attraversu una penna di lavagna specifica. Quandu avete bisognu di stampà, basta appughjà u buttone di stampa nantu à u pannellu per stampà in culore o biancu è neru.

2022.02.18