Vdink smart board costu pannellu interattivu mostra lavagna interattiva elettronica

1. Vdink smart board costu pannellu interattivu display lavagna interattiva elettronica: L’usu di vetru temperatu AG anti-glare pò riduce in modu efficace a riflessione diffusa di a luce è impedisce a riflessione; A tecnulugia di filtrazione di a luce blu pò prutegge efficacemente a salute oculare di l’utilizatori.
2. Angulu di vista ultra-largu di 178 ° per assicurà una lettura chjara è faciule per l’utilizatori; alta trasmittanza di luce, riducendu in modu efficace a perdita di luce, facendu a scrittura nantu à a lavagna più faciule da leghje; Disegnu 0-gap, riducendu l’errore visuale è assicurendu cunfortu di l’ochji.Vdink smart board cost display panel interattivu lavagna interattiva elettronica.
3. Pudete aduprà u stylus per scrive, sguassà è pulisce a scrittura; ricunniscenza autumàticu d’induzione, vetru nano-temperatu, a prova di splusioni, anti-scratch, anti-strike; supportu Android è Windows duale upirativu system.Vdink smart bordu costu panel interattivu display lavagna interattiva elettronica.

2022.02.17