Vdink software kiosk digitale tavula publicità lettore digitale signage retail

1. Vdink software kiosk digitale table publicità player digital signage retail: Sicondu u differente posizionamentu di u consumatore di destinazione di l’annunciatore, a macchina di publicità pò realizà diverse selezioni di consegna è cumminazzioni in l’area lucale è a ghjerarchia di i cunsumatori, in modu di ottene un altu tassu d’arrivu. è un marketing di precisione altamente miratu.
2.Vdink software kiosk digitale table publicità lettore digitale signage retail: A macchina di publicità hè dotata di funzione di ricunniscenza faccia. Attraversu a basa di dati enormosa attuale, a ghjente pò esse classificata, è poi e persone di diverse età ponu esse raggruppati attraversu l’analisi di big data, per ottene l’effettu di spinta specifica è fà più faciule per l’audienza à accettà, cusì Realizà l’alta efficienza di publicità.
3. Vdink digitale kiosk software table publicità player signaling digitale vendita al dettaglio: I tempi di trasmissione è i periodi di u tempu di i prugrammi trasmessi da a macchina di publicità ponu esse scaricati attraversu a tavola Excel di fondo, chì furnisce una basa forte per l’utilizatori per ottimisà strategie di publicità è migliurà u funziunamentu. efficienza.

2022.01.21