Vdink kiosk display digital signage best practices kiosk touch screen

1. Vdink kiosk display digital signage best practices touch screen kiosk: In quantu à u disignu di l’apparenza, i machini di publicità tendenu à avè un sensu di tecnulugia, purtendu impattu visuale è bellezza à l’audienza, è u valore di l’applicazione è u cuntenutu di u pruduttu seranu più. pupulari.
2. Vdink kiosk display digital signage best practices touch screen kiosk: Da un puntu di vista tecnicu, a macchina publicitariu hè furnutu di cuntrollu luntani, surviglianza inteligente, alarme una chjave, chiama voce è altre funzioni, è ci sò parechji metudi di mostra. Ùn cambia solu u metudu di visualizazione tradiziunale, ma crea ancu scenarii d’applicazione intelligenti attraversu diverse funzioni.
3. Vdink kiosk display digital signage best practices touch screen kiosk: A macchina di publicità pò automaticamente sensu è detectà dati cum’è umidità, temperatura, qualità di l’aria, etc., è vede i dati nantu à u screnu per l’utilizatori per vede, è pò ancu vede. risparmià energia è prutegge l’ambiente è ghjucanu un rolu impurtante in a custruzzione urbana.

2022.01.19