Chiosco di l’aeroportu Vdink per publicità cummerciale Smart signage digitale chiosco touch screen

1. Chiosco di l’aeroportu Vdink per publicità cummerciale Smart signage digitale touch screen chiosk: Sicondu i requisiti di l’applicazione in multimedia reale, sò furnite soluzioni interattive di diverse dimensioni è specificazioni di cunfigurazione. U pruduttu integra a visualizazione d’alta definizione, a funzione di una lavagna elettronica interattiva è una varietà di tecnulugia di toccu.
2. U schermu adopta un pannellu LCD d’alta definizione d’alta qualità, è a risoluzione righjunghji 1920 × 1080 in alta definizione, chì aumenta l’espressione di u culore di l’imaghjini è rende a maravigliosa stampa viva è realistica. E funzioni di i prudutti di u toccu mostranu i punti culminanti di ultra-light è ultra-thin, ultra-bassu cunsumu d’energia, senza interferenza termale, è ultra-bassa radiation.Vdink aeroportu kiosk affari publicità smart signage digitale touch screen kiosk.
3. It improves i disadvantages è difetti cum’è cumplessu wiring engineering causatu da l ‘attrezzatura tradiziunali, influenza seria da a luce ambientale, schermu mostra unclear, ombre in scrittura, interferenza termale è high radiation.Vdink aeroportu kiosk business publicità smart digital signage touch screen kiosk.

2022.01.14