Dispositivi demo di segnaletica digitale Vdink chioschi di mall chì publicità pannelli di segnaletica elettronica

(1) Vdink Digital Signage Dispositivo demo Mall kiosks publicità pannelli di signalizazione elettronica finu à 4K risoluzione d’alta definizione, 1.07 miliardi di culori, visualizazione precisa di dettagli, purtendu effetti realistichi di visualizazione.
(2) A luminosità di u schermu pò ghjunghje sin’à 700cd / m², è u dispositivu di demo di segnaletica digitale Vdink, i chioschi chì publicità publicità di pannelli di segnaletica elettronica, ponu esse chjaramente visualizati quandu a luminosità di a luce hè forte, chì ponu risponde à a dumanda di scenarii d’applicazione stretti cum’è visualizazione di a tenda è a visualizazione publica.
(3) Vdink digital signage demo device kiosks mall kiosks publicità tavulini di signage ilittronica corre 7 × 24 ore à ghjornu, cù una vita industriale di sin’à 50,000 ore, è sustene funzioni di sonnu / svegliu. Hè adattatu per i magazzini di cunvenzione, fast food è altri buttreghi di catering cummirciali è supermercati longu aperti.
(4) A funzione di serratura di u screnu, u telecomando, i chjavi esterni, u teclatu USB è u mouse sò tutti chjusi dopu avè attivatu per impedisce l’operazione micca autorizata da esse usate in i lochi publichi.
(5) Interfacce I / O ricche è diverse, forte cumpatibilità, è risponde cumplettamente à i bisogni di diversi scenarii.